گاهی بعضی خصوصیات هست که باعث می شود محصولات یک برند متمایز از برندهای دیگر باشد. شاید در شرایط فعلی، اولین خصوصیت که باعث جذب مشتری می شود قیمت مناسب باشد ولی خود محصول هم باید دارای پوئن های مثبتی باشد که خریدار را ترغیب به خرید کند. در این مطلب سعی کرده ایم تا خصوصیات تابلوهای دکوراتیو خود را با شما در میان بگذاریم.

نحوه چاپ عکس تابلوها (لابراتوار)

معمولا برای صرفه جویی در هزینه نهایی تولید محصولات؛ چاپ عکس تابلوهای دکوراتیو با دستگاه های پلاتر و پرینتر جوهری انجام می پذیرد. این سبک چاپ، هزینه پایینی دارد ولی نباید انتظار بالایی از تصویر چاپ شده داشته باشید چه از بُعد کیفیت و چه از نظر عمر طرح چاپ شده. برای چاپ عکس تابلوها همه روشهای موجود را تست کردیم و در نهایت به چاپ لابراتور یا همان اتاق نور کلاسیک رسیدیم. این روش چاپ بهترین و ایده آل ترین روش برای چاپ عکس در حال حاضر است که در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. هزینه بالایی دارد چون سیستم ظهور عکس به طور کلی پیچیدگی های خاص خود را دارد و مثل روشهای چاپ جوهری نیست. در لابراتور عکسها روی کاغذهای برندی مثل فوجی فیلم یا کداک و میتسوبیشی ظاهر می شود و تصویر چاپ شده جذاب و چشم پسند است.
دلایل خرید از فروشگاه تابلو عکس طرح زیبا - خرید تابلو شاسی

ضخامت تابلو شاسی mdf (16 میل)

تمامی تابلوهای دکوراتیو موجود در مجموعه ما به سبک تابلو شاسی تولید و عرضه می شوند. [ با تابلو شاسی آشنا شوید ] این مدل تابلوهای تزیینی جزء پرطرفدارترین محصولات دیواری و دکوراتیو است که به سبب سادگی که دارد چشم بیننده را به سمت نقطه کانونی تابلو که همان عکس تابلو است جذب می کند. معمولا فروشندگان تابلو، از تابلو شاسی با ضخامت 8 میلیمتر استقبال بیشتری می کنند چون هزینه به مراتب کمتری روی دستشان می گذارد. حقیقتا ارائه تابلو شاسی 8 میلیمتری به خریداران از جانب ما قابل پذیرش نبود چون ضخامت کم و وزن زیاد این تابلوها مشکل ساز می شد. این بود که به سراغ مدلهای 16 میلیمتر رفتیم که با ضخامت بیشتری که داشتند روی دیوار نمای جذابتر و شیک تری را به تصویر می کشند و به دلیل تو خالی بودن وزن سبکتر و پوک تری داشتند تا برای نصب آنها نیاز به میخ طویله نباشد.
دلایل خرید از فروشگاه تابلو عکس طرح زیبا - خرید تابلو شاسی

تراکم پیکسلی عکس تابلوها (4K)

خوب وقتی صحبت از تابلو عکس به میان می آید یعنی با یک محصول تزیینی طرف هستیم که عکس و تصویر، نقش انکارناپذیری در زیبایی و جلوه ظاهری آن دارد. ولی اگر عکس های بی کیفیت و با تراکم پیکسلی پایین را به دستگاه چاپ ارسال کنید چیزی که از دریچه خروجی دستگاه تحویل می گیرد یک عکس مات بی حس و حال خواهد بود. خیالتان راحت در فروشگاه ما، فایل های عکسی که دارای کیفیت ایده آل برای چاپ نباشند جای بهتری از سطل زباله ویندوز نصیبشان نمی شود. فایل عکس های موجود در آرشیو ما تراکم پیکسلی بیش از 4000 یا 5000 پیکسل را دارند که برای ابعادی که ما در فروشگاه ارائه کرده ایم به ایده آل ترین شکل ممکن، مناسب هستند تا عکس تابلوها بدون ذره ای ماتی و تاری به دست مشتری برسد.
دلایل خرید از فروشگاه تابلو عکس طرح زیبا - خرید تابلو شاسی

در نهایت هم توصیه می کنیم اگر از بخش نمونه کارهای ما دیدن نکرده اید حتما بازدیدی از آن قسمت داشته باشید.


به روز رسانی ...
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مدت زمان آماده سازی سفارشات

پس از ثبت و پرداخت هزینه، سفارش خریداران گرامی وارد پروسه در حال انجام و آماده سازی خواهد شد که زمان آن 2 روز کاری خواهد بود.


نحوه ارسال سفارش در تهران

سفارشات همشهریان تهرانی، توسط پیک ارسال خواهد شد و هزینه پیک به مبلغ نهایی سفارش افزوده می شود. قبل از ارسال سفارش از طریق پیامک، هماهنگی لازم با گیرنده صورت خواهد گرفت.


نحوه ارسال سفارش شهرستان ها

سفارشات هموطنان شهرستانی توسط سرویس تیپاکس ارسال خواهد شد. به نسبت فاصله شهر مقصد با شهر تهران معمولا ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از ارسال، سفارش به دست خریدار خواهد رسید. هزینه سرویس تیپاکس به عهده خریدار می باشد و در زمان تحویل بسته به گیرنده (خریدار) باید پرداخت شود.